Darmowe praktyki Isha Jogi

Praktyki on line

Zacznij od dziś...

Jeśli chcesz spróbować jogi w zaciszu własnego domu, zacznij od praktyk Isha dla początkujących. Im szybciej rozpoczniesz, tym wcześniej poczujesz różnicę w swoim samopoczuciu. 

Stosując te proste techniki, zrównoważysz i ustabilizujesz ciało, uspokoisz umysł  i zaktywizujesz drzemiącą w Tobie energię życiową. 

Czas na świadomy: Ruch. Oddech. Medytację.

Yoga Namaskar

NADI SHUDDHI

ISHA KRIYA

Yoga Namaskar

Już teraz możesz się nauczyć prostej praktyki Isha Hatha Jogi. Yoga Namaskar to panaceum na siedzący tryb życia.
  • Czas: 5- 10 minut dziennie
  • Pozycja: stojąca 
  • Wymagania: lekki żołądek (1,5 h po posiłku)
  • Przeciwskazania: przepuklina, 3 i 4 miesiąc ciąży
  • Korzyści: wzmocnienie mięśni kręgosłupa, aktywacja dolnej części kręgosłupa, rozluźnienie barków

Nadi Shuddhi

Ta prosta technika oddechowa (pranajama) oczyszcza nadi czyli kanały, przez które przepływa energia.
  • Czas: 4 minuty, o dowolnej porze dnia
  • Pozycja: siedziąca
  • Korzyści: przywraca równowagę na poziomie ciała i umysłu,  dobre samopoczucie, pomaga w walce z bezsennością

Isha Kriya

Isha Kriya to darmowa technika medytacyjna, którą możesz wykonywać samodzielnie lub z nagraniem. Zacznij od obejrzenia wstępu, potem przejdź na www.ishakriya.com
  • Czas: 12-18 minut raz lub dwa razu dziennie
  • Pozycja: siedząca, po turecku lub na krześle
  • Korzyści: spokój wewnętrzny, większa łatwość w radzeniu sobie z sytuacjami dnia codziennego, poprawiona zdolność koncentracji, lepsza odporność i samopoczucie

Isha Hatha Jogi oferuje szeroki wachlarz praktyk, których nauczamy w ramach stacjonarnych warsztatów.

“The only way to experience true wellbeing is to turn inward. This is what yoga means – not up, not out, but in.
The only way out is in.”

Sadhguru

Close Menu